Toegift - Reisverslag uit Havana, Cuba van Thea Dekker - WaarBenJij.nu Toegift - Reisverslag uit Havana, Cuba van Thea Dekker - WaarBenJij.nu

Toegift

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg Thea

02 Januari 2010 | Cuba, Havana

Dit korte bericht vanaf het vliegveld Jose Marti in Havana, komt pas wat later op het weblog, omdat ik terug in Holland, op een lekkere snelle computer, er pas in slaag, om fotootjes en een video compilatie aan dit bericht te hangen. De sigaren en de rum zijn goed overgekomen, dus wie binnenkort jarig is, weet al vast wat hij voor kadootje krijgt. Het is een heerlijke overgang om van een zonnig eiland, met tegen de dertig graden, in het sneeuwlandschap van West Friesland rond het vriespunt te stappen, en kerst en nieuwjaar heeft daardoor dit jaar een extra dimensie gekregen. De kerst- en nieuwjaarwensen zijn ondertussen uitgewisseld, de mooiste foto´s zijn al ingeplakt, en voor jullie is hier nog een kleine toegift met een paar kiekjes en een filmpje van een minuut, waaruit maar weer blijkt, dat mijn nieuwe platte panasonic toestelletje echt ALLES kan ....

• 02 Januari 2010 - 15:47

Willem:

Bah, rum en een sigaar. Blij dat ik pas in september jarig ben. Enne, zijn die mannen Cubaans aan het dammen met die dominostenen?

• 02 Januari 2010 - 17:33

Kees:

Hej! Leuke foto's. Ziet eruit alsof jullie een goeie tijd hebben gehad. En die bleke huidjes konden ook wel wat zon gebruiken! Succes met de elfstedentocht. xxx