Toegift - Reisverslag uit Havana, Cuba van Thea Dekker - WaarBenJij.nu Toegift - Reisverslag uit Havana, Cuba van Thea Dekker - WaarBenJij.nu

Toegift

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg Thea

02 Januari 2010 | Cuba, Havana

Dit korte bericht vanaf het vliegveld Jose Marti in Havana, komt pas wat later op het weblog, omdat ik terug in Holland, op een lekkere snelle computer, er pas in slaag, om fotootjes en een video compilatie aan dit bericht te hangen. De sigaren en de rum zijn goed overgekomen, dus wie binnenkort jarig is, weet al vast wat hij voor kadootje krijgt. Het is een heerlijke overgang om van een zonnig eiland, met tegen de dertig graden, in het sneeuwlandschap van West Friesland rond het vriespunt te stappen, en kerst en nieuwjaar heeft daardoor dit jaar een extra dimensie gekregen. De kerst- en nieuwjaarwensen zijn ondertussen uitgewisseld, de mooiste foto´s zijn al ingeplakt, en voor jullie is hier nog een kleine toegift met een paar kiekjes en een filmpje van een minuut, waaruit maar weer blijkt, dat mijn nieuwe platte panasonic toestelletje echt ALLES kan ....

  • 02 Januari 2010 - 15:47

    Willem:

    Bah, rum en een sigaar. Blij dat ik pas in september jarig ben. Enne, zijn die mannen Cubaans aan het dammen met die dominostenen?

  • 02 Januari 2010 - 17:33

    Kees:

    Hej! Leuke foto's. Ziet eruit alsof jullie een goeie tijd hebben gehad. En die bleke huidjes konden ook wel wat zon gebruiken! Succes met de elfstedentocht. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Cuba

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2010

Toegift

14 December 2009

op naar westpunt

10 December 2009

van de stad naar het platteland
Thea

Welkom, beste lezer! Ik ga niet ver weg, ik ga niet lang weg, maar ik ga wel af en toe wat op deze site zetten wat ik met jullie wil delen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 57873

Voorgaande reizen:

18 Mei 2005 - 10 April 2020

Europese vakanties

15 Mei 2015 - 06 Juni 2015

Japan2015

01 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Tapas en Tippelen

06 December 2009 - 23 December 2009

Cuba

12 April 2009 - 02 Juni 2009

New Zealand only ...

Landen bezocht: