stapeltjes - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Thea Dekker - WaarBenJij.nu stapeltjes - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Thea Dekker - WaarBenJij.nu

stapeltjes

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg Thea

01 Mei 2014 | Nederland, Enkhuizen

Op het bed in de logeerkamer liggen stapeltjes: kort, lang, warm, luchtig, droog en bij voorkeur in lagen aan te brengen. Elke dag check ik het weer in Roncesvalles, de eerste stop na St Jean. "mijn" dag is inmiddels in het veertiendaagse overzicht verschenen. En hoe! de eerste drie dagen krijgen een dikke 10! zonnetje, goeie temperatuur, geen regen. Wel jammer dat veertiendaagse voorspelling nog zo kunnen veranderen onderweg en dat na die eerste drie dagen er nog minstens 40 volgen die van alles kunnen brengen. Vandaar die stapeltjes ..........

  • 01 Mei 2014 - 10:30

    Marielle:

    Hee lieve thee.
    Nou,daar gaat ie! Eerst de stapeltjes,maar dan.........
    Ik beloof je:ik loop met je mee, het hele end maar wel via WAAR BEN JE NU.
    Ben nu al trots op je: midden Nederland is inmiddels op de hoogte.
    Ga door met pakken, feestje en dan...
    Ik denk de hele tijd aan Lee Towers! Jij ook?
    Kus kus

  • 01 Mei 2014 - 17:09

    Toon:

    Whiiihooooo! Daar gaan we dan!

  • 02 Mei 2014 - 17:16

    Margriet:

    Hè thea,
    Een goede voorbereiding is het halve werk! Ik ga bijna mijn stapeltjes weer uitpakken. Fietsen ingeleverd, nu aan de witte wijn op een pleintje in Pollignano à mare. Zie je nog voor je grote avontuur.
    lieve groet Margriet

  • 05 Mei 2014 - 11:33

    Mariejo Stassen:

    Lieve sjat,
    Maak een lijst met tips, dan ben ik goed voorbereid over drie jaar! Ik ga je volgen
    dikke kus
    mariejo

  • 09 Mei 2014 - 08:27

    Steven:

    Hoi Thea,

    Ik wens je heel veel plezier toe bij deze waarschijnlijk zeer mooie en leuke wandeling!!

  • 09 Mei 2014 - 09:42

    W&W Heerhugowaard:

    Hoi Thea,

    Wij wensen jouw een voorspoedige reis en heel veel plezier.

    Met vriedelijke groet,
    W&W heerhugowaard.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thea

Welkom, beste lezer! Ik ga niet ver weg, ik ga niet lang weg, maar ik ga wel af en toe wat op deze site zetten wat ik met jullie wil delen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 57838

Voorgaande reizen:

18 Mei 2005 - 10 April 2020

Europese vakanties

15 Mei 2015 - 06 Juni 2015

Japan2015

01 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Tapas en Tippelen

06 December 2009 - 23 December 2009

Cuba

12 April 2009 - 02 Juni 2009

New Zealand only ...

Landen bezocht: