Uitersten - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Thea Dekker - WaarBenJij.nu Uitersten - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Thea Dekker - WaarBenJij.nu

Uitersten

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg Thea

10 Mei 2014 | Frankrijk, Parijs

Daar ging ie dan: de aanwezigheidsassistent met de melding dat ik me begin juli wel weer meld. Dat voelt raar! Op vrijdag in een kanten jurk en een bloem in mijn haar getuige van de ontroerende huwelijksvoltrekking van Floortje en Joris met champagne, feesttaart, feestmuziek en vele vele feestgangers op de dansvloer, waaronder Toon uit Brussel, Kees uit Kopenhagen, die nog even de Breedstraat onveilig maken voor hun vertrek naar Mexico. En dan is daar zaterdag het vertrek. Toch op het laatst nog de zenuwen. Het is best lang, het is best ver en het is ook best wel alleen en wat is die tas zwaar! Een derde van de inhoud blijft alsnog thuis en ik vertrek op mijn wandelschoenen met een knoop in mijn maag en pijn in mijn hoofd. De regendruppels op het treinraam symboliseren hoe ik me voel als ik naar Paul zwaai en hij naar mij, terwijl de trein het station uitrijdt. In Parijs stopt het met regenen.

• 10 Mei 2014 - 23:01

Jolanda:

Dat gaat gebeuren Thea!

• 10 Mei 2014 - 23:06

Loes:

Ha Thea

Na de regen en het wegslikken van de emoties kan het alleen maar beter worden.
    Vooruit.....mars!!

Groet Loes

• 11 Mei 2014 - 02:16

Loes Happe-Visser:

Heel veel succes.. geniet ervan want voor je het weet is het voorbij

• 11 Mei 2014 - 07:35

Martine Drabbe:

Dat is wat we noemen de reisefiber.

• 12 Mei 2014 - 08:19

Yvette:

Hoi Thea,

Een mooie reis gewenst! Ik geniet mee vanaf mijn pc ;-)

Groet Yvette

• 12 Mei 2014 - 08:30

Marjan Van Den Braak:

Go for it girl! En onthou: Het meervoud van lef is LEVEN!

Groet Marjan

• 12 Mei 2014 - 11:28

Wannes:

Of is de meervoud van Lef, Leffe?

• 14 Mei 2014 - 11:33

Tanja:

Zo'n treinreis is een mooie overgang van het hectische dagelijkse leven naar de rustige cadans van het wandelen. Heel veel plezier, Thea!
    Groet, Tanja