FORE!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Thea Dekker - WaarBenJij.nu FORE!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Thea Dekker - WaarBenJij.nu

FORE!!!!

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg Thea

04 Juni 2008 | Spanje, Madrid

In dit jaar van de korte tripjes is de volgende al weer aangebroken. Vanaf vrijdag ga ik proberen om samen met Paul in één week mijn GVB te halen op een sappige green in Elche, Spanje. Om het helemaal leuk te maken verplaatsen wij ons in een minimook, hetgeen betekent dat wij uitgaan van veel zon en geen regen, want er zit geen dak op. We hadden de spelregels moeten leren, we hadden alvast oefenexamens moeten maken, we hadden ons kunnen voorbereiden! Helaas: het wordt lezen in het vliegtuig en leren langs het zwembad. We hopen op lekkere multiple choicevragen want dan heb je sowieso kansen. In ieder geval weet ik wat je moet doen als er FORE!!! geroepen wordt: bukken voor een flying object reaching earth. Essentieel. Jullie horen of ik slaag met zo'n belabberde voorbereiding. Hasta pronto!

  • 07 Juni 2008 - 12:55

    Kees:

    Ja joh, geen enkel probleem!! Geen voorbereiding is het best voor alles. Veel succes met de clubs, pars, greens en de polo'tjes en spencers die jullie nu natuurlijk moeten gaan dragen. Ik verwacht schandalige foto's van gekapzeisde golfbuggies en een dronken Paul in het golfclubhuis! cheerio,
    Kus van Kees

  • 14 Juni 2008 - 13:34

    Henk:

    Tja, een beetje dik, dat verhaal GVB. Heb je tijd eind september voor een kort tripje naar Zwitserland? Dan nodig ik je uit voor een partijtje boeren-golf, 10 kilometer hier vandaan! En neem je certificaat maar mee!
    Grote kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thea

Welkom, beste lezer! Ik ga niet ver weg, ik ga niet lang weg, maar ik ga wel af en toe wat op deze site zetten wat ik met jullie wil delen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 57735

Voorgaande reizen:

18 Mei 2005 - 10 April 2020

Europese vakanties

15 Mei 2015 - 06 Juni 2015

Japan2015

01 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Tapas en Tippelen

06 December 2009 - 23 December 2009

Cuba

12 April 2009 - 02 Juni 2009

New Zealand only ...

Landen bezocht: